تورم در نفروپاتی دیابتی: چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

تورم در نفروپاتی دیابتی: چگونه آن را درمان

تورم در نفروپاتی دیابتی: چگونه به درمان ItSwelling علائم شایع بیماری کلیوی است، به ویژه برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی. اگر شما به نفروپاتی دیابتی و تورم شدید، شما باید توجه بالا به آن پرداخت و درمان آن را به موقع.
کلیه است بسیاری از نفرون کلیه، که به طور موثر می تواند از فیلتر مواد زائد از بدن است. بدون کنترل خوب قند خون، کلیه ها سخت تر کار خواهد کرد برای فیلتر کردن قند اضافی در خون. با گذشت زمان، به تدریج نفرون نکروز خواهد به علت به کار بیش از حد، پروتئینوری است که معمولا اولین نشانه از نفروپاتی دیابتی، و سپس فشار خون بالا و تورم.
چرا بیماران نفروپاتی دیابتی بسیار آسان است به تورم؟
1. پروتئینوری یک دلیل مهم برای توسعه نفروپاتی دیابتی است.
اگر سطح پروتئین در خون بالاتر از سطح فشار خون از فضای بافت. مقداری از مایع را به بافت زیر جلدی در بدن نشت، در تورم منجر شده است.
2. کلیه های آسیب دیده می تواند مایع اضافی در بدن را حذف کنید به طور موثر، در نتیجه منجر به گردش خون گرانش و تورم در مچ پا رخ می دهد. بدون کنترل موثر بدن از مایعات اضافی می تواند به سایر قسمت های بدن مانند حفره شکم، ریه ها، قلب و سایر اندام های حیاتی و سیستم های بدن گسترش یافته است. بنابراین، درمان زود هنگام بدن بیمار برای از بین بردن ادم بسیار ضروری است.
چگونه برای درمان تورم در نفروپاتی دیابتی؟
1. کاهش مصرف مایعات و پروتئین، کاهش مصرف پروتئین می تواند به طور موثر کاهش بار بر روی کلیه.
2. علت تورم اختلال عملکرد کلیوی است، بنابراین درمان باید در بازسازی کلیه های آسیب دیده تمرکز و بهبود عملکرد کلیه. فقط در این راه از بیمار می تواند مدیریت بیماری پیشرفت میکند.
اگر شما می خواهید برای از بین بردن تورم در نفروپاتی دیابتی و یا می خواهید برای دریافت به نفروپاتی دیابتی تحت کنترل خوب است. شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: